Дуа Липа снима в Олимпийския басейн в...

Дуа Липа пусна музикалния си видеоклип към най-новия си...

Средна класа е когато...

Средна класа - когато банката ви отказва кредит, поради...

Ротердам гони Мадона от територията си за Евровизия 2020

отпечатай новината

16.07.2019 11:17 | Видян 1334 пъти

Ротердам гони Мадона от територията си за Евровизия 2020

Да се издаде забрана на Мадона да прекрачва границите на Ротердам в деня на големия финал на Евровизия догодина – такова предложение бе дадено по време на обсъждането на официалната оферта, която градът внася, за да кандидатства за домакинство на песенния конкурс.

Искането бе отправено от политици, които обосноваха идеята си с думите, че певицата "представлява риск за обществения ред и сигурността и подхранва антисемитизма“. До това се стигна, след като Мадона пя на Евровизия в Тел Авив тази година, а на сцената двама от танцьорите й се появиха с флаговете съответно на Израел и Палестина.

Според внесения иск, където частта със знамето на страната домакин не е спомената, „развяването“ на палестинския флаг е „символ за отхвърлянето на Израел“. Самата Мадона към момента не е изявявала конкретно желание да се яви на Евровизия и догодина. Ротердам, чиято градска управа в крайна сметка отхвърли предложението, също все още не е посочен за домакин за 2020 г., въпреки че се смята за фаворит.

След триумфа на Дънкан Лорънс през този месец май, общо осем холандски града заявиха желанието си да кандидатстват за провеждането на конкурса. Това бяха Амстердам, Ротердам, Арнем, Утрехт, Маастрихт, Леуварден, Ден Бос и Хага. Впоследствие три града, включително и столицата, се отказаха, а към момента по всичко личи, че конкуренцията е предимно между Ротердам и Маастрихт.

И двата града се очаква да инвестират по 15 милиона евро в организирането на песенния конкурс следващата пролет. Нещо повече, според офертата на Ротердам средства ще бъдат допълнително събирани както чрез спонсори, така и чрез краудфъндинг (финансиране от публиката).

Междувременно Холандия организира и технологичен конкурс във връзка с Евровизия 2020. Целта му е да се увеличи ангажираността на почитателите онлайн, както и да се подобри самото съдържание, свързано с голямото събитие, което се публикува в интернет. До финала на състезанието за иновации могат да достигнат три компании, става ясно от правилата, като всяка една от тях би имала шанса да спечели финансиране в размер на 35 хиляди евро за развитието на продукта си.

Източник: Монитор

автор: СЛАВА

Етикети: , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !