Станаха ясни трите финалистки в Ергенът

HR специалистът Надежда Вишева, стюардесата Йоана...

Няма да спасят балетния конкурс във...

Четири години след като Международният балетен конкурс...

Как Спиди оставиха без подаръци за Коледа трите ми деца

отпечатай новината

22.12.2020 14:25 | Видян 1992 пъти

Как Спиди оставиха без подаръци за Коледа трите ми деца

Десислава Олованова

В малките часове на 6-ти декември 2020 г., няколко дни след като повечето магазини в България затвориха принудително, докато семейството ми вече блажено спеше, направих нещо нетипично за разхвърляната ми същност, която е свикнала да прави всичко в последния момент -  поръчах коледните подаръци на трите си деца от онлайн магазин. Поръчката беше успешно завършена и надлежно платена – за да елиминирам какъвто и да риск да се оплескат нещата в последния момент. За удобство давам за доставка адреса на офиса, в който работя – там всеки делничен ден има предостатъчно хора, които да приемат всяка доставка между 8,30 и 20,00 часа. Вътрешно се похвалих за това, че съм така добре организирана, а не мисля за всичко в последния момент и заспах с чиста съвест и леко сърце.

Уви, съдбата си беше намислила съвсем друг план, който включваше сблъсък с услугите на Спиди България.

До днес подаръците не само, че не са пристигнали, но и шансът да пристигнат за Коледа е нулев. Но това не е най-важното, ще се оправя някак. Усещането за безпомощност и гняв са само част от преживяването в десетте дена, в които безплодно преследвах коледните подаръци на децата.

Ужасният Customer Experience се проявява не само във факта, че пратката не е получена, но и от безобразния начин, по който Спиди манипулират и лъжат в комуникацията си. Пет дена след като поръчката е пристигнала в България, Спиди поставят на линка за проследяване информацията, че пратката е била доставяна 2 пъти на адрес, но там е нямало кой да я получи. Следва информация, че клиентът, т. е. аз съм  уведомена за невъзможността на куриер да достави пратката. Тази информация, разбира се, е напълно невярна, пратката никога не доставяна на адрес, нито Спиди са се свързали с мен. Последва отчаян опит да се свържа със Спиди по телефон и да разреша недоразумението, както ме посъветва доставчика на подаръците, от чийто сайт са купени. Тези опити отнемат общо 10 дни на телефона за информация на куриерската компания. Всички завършват с машинно записаното „ще се свържем с вас при първа възможност“. 90 позвънявания по-късно такава връзка с мен не е осъществена. Последната ми надежда – посещение на офис на Спиди с цел получаване на информация за пратката, завършва сюреалистичното преживяване. След изчакването на 45 минутна опашка, младо момиче ме увери, че - да – пратката е в склада и не – вероятно няма да мога да я получа да Коледа, защото те имат много работа. Посъветва ме да потърся бързо други подаръци, а тези да върна в последствие и да поискам възстановяване на парите си.

Съдейки по темповете, с които работят Спиди, нищо чудно да приключа успешното връщане на парите, когато вече България е въвела еврото.

автор: СЛАВА

Етикети: , , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !