Всичко, което можеш да си представиш...

Всичко, което можеш да си представиш е истинско....

Руска рулетка с шотове и как се...

Новите епизоди на кулинарното предаване „Черешката на...

България избра любимите си марки за 2013 година

отпечатай новината

30.06.2013 09:05 | Видян 1220 пъти

България избра любимите си марки за 2013 година

Над 23 хил. души номинираха предпочитаните от тях брандове в единствената потребителска класация у нас "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ". На 27юни в 12 ч. приключи последният етап от петото издание на инициативата, в който участие взеха близо 15 500 потребители.

Coca-Cola е марка №1 на българския потребител за 2013 г. с 8570 гласа, следвана с минимален брой гласове от автомобилния гигант BMW (8206 гласа) и иновативната българска козметика с екстракт от охлюви Revive Snails Extract с 8135 гласа.

В категория ТЕЛЕВИЗИЯ наградата спечели bTV, следвана от TV7 и Bulgaria on Air. За любима марка в раздел РАДИО първото място бе отредено на радио Fresh, а след него се нареждат радио "Витоша" и N-Joy.

В категория ЕЛЕКТРОННИ (УЕБ) МЕДИИ първенци са Focus news, следвани от News.bg и BNEWS. Sportal.bg грабна първото място в категория УЕБ САЙТОВЕ, оспорвайки мястото си с Mail.bg и Svejo.net. В IT ПРОДУКТИ любимата марка на потребителите е HP, второто и третото място поделят съответно Dell и Microsoft.

В сектор АВТОМОБИЛИ с огромна преднина печели BMW, като Infiniti и Mercedes бяха конкурентите в този отрасъл. За любима марка в категория МОТОЦИКЛЕТИ потребителите определиха отново BMW, преследван от Harley-Davidson и Ducati. Предпочитаният бранд за 2013 г.

В категорияТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ е Мтел, оспорвайки първото място с Виваком и Net1. В сектор ЗАСТРАХОВАТЕЛИпървото място потребителите отредиха за ЗАД "Виктория", като с малка разлика назад останаха "Алианц" и "Армеец".

ФИНАНСОВИТЕ ИНСТИТУЦИИ също бяха доста оспорвана категория. Тук за любима марка за 2013 г. се класира Банка ДСК, следвана от УниКредит Булбанк и Алфа банк. В категория ИНТЕРИОР И ОБЗАВЕЖДАНЕ голямата награда грабна мебелен магазин "Явор", като второто и третото място си поделиха "Галакс-М" и "Платан". За любима марка в раздел ОБЛЕКЛА потребителите излъчиха Battibaleno, а назад останаха модна къща "Юнона" и H&M.

В новия за петото издание на класацията раздел ВИНО И ВИНАРСКА ИЗБА на първо място се  класира винарска изба "Катаржина Естейт", следвана от "Карнобат" и "Вила Винефера". Отново нова категория –БЪЛГАРСКА МАРКА, като първото място е за сладкарници "Неделя", а останалите две места заемат мебели "Явор" и застрахователно дружество "Армеец". Happy Bar&Grill отново са определени за любима марка от българския потребител в раздел ЗАВЕДЕНИЯ ЗА ОБЩЕСТВЕНО ХРАНЕНЕ, а по петите ги следват KFC и Dunkin Donuts.

В категория ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ марка №1 е "Тандем", а второто и третото място заемат "Верея" и Danone. В БЕЗАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ голямата награда грабна Coca-Cola, а с огромна разлика изостанаха брандовете Cappy и "Девин". Следват ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ, където печели Jameson, следван от Absolut и Jack Daniel's. За любима марка в раздел НИСКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ българският потребител определи "Загорка", а на второ и трето място останаха Heineken и Martini.

В най-атрактивната категория ДЕБЮТ НА БЪЛГАРСКА МАРКА със завидна преднина състезанието спечели българската натурална козметика с екстракт от охлюви Revive Snails Extract, следвана от ресторант "Пето Авеню" и АДТ България. Тук условието беше марката да е създадена преди не повече от три години. В отрасъл КОЗМЕТИКА наградата отиде при L'Oreal, като зад него останаха Garnier и Manhattan.

Поради нестабилната политическа обстановка в страната и нарастващото напрежение в столицата, официалната церемония по награждаването беше отменена.

автор: СЛАВА

Етикети: , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !