Ново издание на Ад в превод на Кирил...

След поредицата български преводи на „Божествена...

На път за Шенген в Темата на NOVA

Чували ли сте за село Шенген? Място с 1500 жители – в...

Долче и Габана представят своята Алта Мода в Палермо

отпечатай новината

10.07.2017 14:36 | Видян 1610 пъти

Долче и Габана представят своята Алта Мода в Палермо

Пристигането на един елегантно приказен и загадъчно изглеждащ човек, заобиколен от трима бдителни бодигардове, носещи слушалки, чиито ръце надвиснаха над смислените издутини под сакото им, на пръв поглед не изглеждаха забележителни.

В края на краищата, около 430 клиенти, много от които нови, пътуваха от цял ​​свят до сицилианската столица Палермо, за да преживеят зяпането на 126 очи, което беше последната изложба на Ал Дома в Долче и Габана снощи. А в Алта Мода персоналните охранителни отделения са десет цента: богатството, което позволява на тези супер купувачи да харчат стотици хиляди долари, а понякога и много повече, да купуват в тази мода - но и отвъд итерацията на идеализирани италиански Собствени тежести.

И все пак това ново лице беше мъж без жена на женско облекло, което прекарваше много време с хора, които не знаеше. Струваше му се странно. Когато той разтърси ръката ми, всичко стана ясно: това беше не по-малко, че Росарио Кроцета, президентът на Сицилия, син на шивашка комунистическа антикорупционна кампания, която бе целта на най-малко три мафиотски атентати. Брей. Защо беше тук?

Президентът каза: "Що се отнася до мен, Долче и Габана са най-добрите преводачи в сицилиански стил. Това е в кръвта им и те правят много за Сицилия."

Тази обмяна се извършва по два начина. При първото си завръщане тук, откакто Алма Мода дебютира през 2012 г. Таормина, роденият в Сицилия Доменико Долче и неговият милански партньор Стефано Габана разказват едни от най-романтичните истории на този остров, натрупан в историята, благодарение на изтънченото изискано облекло.
Дори мястото, което е известно като "площада на срама" след монахинята шокираща голота на статуите, които украсяват центъра на мраморния фонтан от 16-ти век, отразява диалектиката между мрачност и желание - католическото романтично напрежение - което прави тези дрехи мощен.

Щом президентът, клиентите и шумът от пресата се бяха сгушили около фонтана, звъннаха звънци, за да отбележат началото на шоуто. Светлини се появиха. Фонтанинът поклати глава.

Първият поглед беше върху огромната рисувана копринена рокля, чийто ръб бе нарисуван ръчно с цитат от романа Лампедуза Леопард - "всичко трябва да се промени, така че всичко да остане същото", както и титлата голяма котка, взета от Етаж в Palazzo Gangi Valguarnera, където Visconti заснема сцената на топката в своята 1963 адаптация.

Роклята, както всеки поглед, имаше име. Това е Ангелика, след буржоазната "красива кучка", чиято романтика с племенника на леопард Танкреди е в центъра на историята на Лампедуза за неизбежния колапс на празничния елит. Съвременният наднационален елит, който гледаше, повдигна телефоните им и се побутна един друг с възхищение, когато Ангелика обиколи фонтана, после се изкачи нагоре, за да изчака другите 125.

Тези комбинирани мотиви, взети от сицилианския фолклор, архитектурата и отдавна изчезналата аристокрация, бяха преработени в бижу, дантела, пайети, цветни бродерии и щифтове. В поток, подобен на този от шокиращия флорентински чешма (чиито най-явни аксесоари бяха отдалечени от някогашния вандал), те се люлееха напред-назад пред нас, после до водата.

Френското, испанското и арабското декоративно наследство на този много завладян остров бяха отразени в отпечатъци върху копринен креп и бродирани обрати на по-тежки жила.

Пълна червена копринена пола приличаше с бродирани сицилиански хотелски стикери, които социалистите от началото на 20-ти век можеха да прикрепят към куфарчетата си, и бродирани хартиени етикети, от които можеха да разгърнат плодовете си за закуска.

Серия от парчета са инкрустирани с деликатни рифове от розово докоснати оранжеви корали, произхождащи от Sciacca, сицилианския център за производство на бижута. Имаше четири или пет типични вдовически ансамбли в Долче и Габана, а още четири-пет, когато спортни облекла и тениски бяха съвременни. Някои изгледи бяха придружени от кошници за пазаруване, пълни с хляб, билки и портокали.

Една розова рокля беше напълно самостоятелна и включваше печат на панделките Alta Moda, които осигуряват всички нови закупени артикули. Затварящите четири вида са изключително оформени в скулптура свръхвисоки ансамбли, вдъхновени от бояджийските вагони, карето, които са в центъра на сицилианските общински тържества.

След като карето се беше завъртяло около фонтана, дизайнерите се появиха, за да привлекат всички на пистата. Напълнихме се в разочароващ вихър, когато президентът и тромавото му трио се измъкнаха в мрака.

Това шоу беше толкова преходно, колкото и ружът на момиче от канчаните (за да се захване от Лампедуза). И все пак това беше и незабравима златна частица от миг, която, както един френски редактор свободно обяви след това, "прави Парижката мода да изглежда не толкова много".

Източник: Vogue

автор: СЛАВА

Етикети: , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !