НАЙ-НОВИ
Онлифенс модел иска да прави секс с...
Жена разкри, че иска да роди бебе на Илон Мъск като част...
Българи печелят световен конкурс с история за рожков
02.05.2018 17:09 | Видян 1644 пъти
Проектът, с който Радостина и Янислав спечелиха 20 000 щатски долара, разказва вдъхновяваща история за малко познатия, но богат на естествена сладост рожков. Двамата са братовчеди и имат много общи спомени, като някои от забавните им семейни истории са свързани с това интересно растение.За първи път двамата откриват сладкия вкус на рожкова на остров Кипър, където гостуват на свои роднини:„Всяко лято успявахме да сложим малко в раницата на път към България. Човек запаметява места, аромати, вкусове. Нали знаете как, помирисвайки цвете, веднага може да се пренесете на мястото, където сте усетили аромата за пръв път, и сякаш ви побиват приятни тръпки? За нас така беше с рожкова.
Напомняше ни за дългите и безгрижни лета на острова на Афродита. Ето тази история решихме да разкажем на целия свят”, обяснява Радостина мотивите да се включат в състезанието. „Работя в София, но през лятото се връщам в Пловдив за месец, за да помагам на родителите и семейството си, които отглеждат лозови насаждения. Може би тази малка подробност - да познаваш отблизо земеделието и усилията, които човек трябва да полага в тази сфера, ми даде допълнителна амбиция при подготвянето на нашия проект за намиране на естествен заместител на захарта”, допълва Янислав.
Братовчедите правят мащабно проучване за рожкова, в което наблягат на автентични разкази от Кипър, доказани исторически факти и различни приложения на сладкото растение. Във видеото предлагат и рецепта за приготвяне на курабийки. Така стават едни от шестимата победители в конкурса и България се нарежда сред Австралия, Англия, Мексико, Индонезия и Боливия. Винаги търсим по-нови, по-добри съставки и знаем, че страхотните идеи могат да дойдат от другаде“, заяви Робърт Лонг, старши вицепрезидент и главен директор за иновациите в компанията Кока-Кола. „В това предизвикателство до голяма степен се крие нашето желание да правим напитки, които потребителите искат да пият, и готовността ни да търсим иновативни заместители на захарта извън нашата компания.
Те ще ни помогнат да постигнем страхотния вкус, който хората обичат, само че с по-малко захар и по-малко калории“.Проектът „Сладко предизвикателство” се управлява от екипа за придобиване на външни технологии ЕТА на компанията Кока-Кола, който проучва и инвестира в новосъздадени съставки, опаковъчни материали, технологии за производство на напитки и други иновации.
свързани новини
Още не са ни поканили за еврото, а ние вече се изпокарахме
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !