НАЙ-НОВИ
Онлифенс модел иска да прави секс с...
Жена разкри, че иска да роди бебе на Илон Мъск като част...
Андре Агаси стана лице на Lavazza
06.07.2018 09:00 | Видян 1885 пъти
Lavazza ще посрещне някои от своите глобални посланици като Шон Ранкин, създател на ресторанта Ormer Mayfair, отличен с звезда на Мишелин три месеца след откриването му, прочутия главен готвач от Италия Карло Крако както и световноизвестния сладкар Ернест Кнам.През първата седмица от турнира много от ключовите посланици на Lavazza ще бъдат на типичния за Англия феномен „висене на опашка“, очаквайки своето кафе именно на опашката на Lavazza. Феновете на тениса също ще могат да се отбият там за безплатно Lavazza кафе, което да ги зареди преди посещението им на Шампионата.
Революционният принтер Ripplemaker, който добавя красиви изображения на различни напитки, също ще бъде на място, давайки възможност на посетителите да разкрасят пяната на капучиното или латето си с техните селфита (или със снимка на техните любими тенис идоли!) Вицепрезидентът на Lavazza, Марко Лаваца, коментира: „Lavazza се радва да продължи отношенията си с Уимбълдън, с иконичните личности, които любителите на тениса познават и обичат, включително с глобалния ни посланик Андре Агаси, който завинаги ще бъде свързан с тенис шампионата, в който той спечели първата си титла от Големия Шлем.
Горди сме да продължим нашата подкрепа към един от най-великите тенис турнири в света” . Шампионатът Уимбълдън започна на 2-ри юли и ще продължи до 15-ти юли 2018 г. През двете седмици на турнира 100 експертно обучени баристи на Lavazza ще сервират автентичното италианско кафе от 60 места за обслужване на 500 хиляди фенове на тениса.За почитателите на тениса, както на престижните терени на Уимбълдън, така и на опашките на точките за обслужване, ще бъдат сервирани класически и лимитирани кафе напитки, които да се харесат както на британската, така и международната публика.
Потвърждавайки глобалната си отдаденост към тениса, Lavazza запазва позицията си като единственият световен бранд за храна и напитки, който за трета поредна година си партнира с всички 4 турнира от Големия шлем – сервирайки най-продаваното италианско кафе на повече от 3 милиона тенис любители на престижното първенство Ролан Гарос, тенис турнирите US Open и Australian open, както и шампионата Уимбълдън.
свързани новини
Тенис легендата Андре Агаси в календара на Lavazza за 2018
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !