НАЙ-НОВИ
Онлифенс модел иска да прави секс с...
Жена разкри, че иска да роди бебе на Илон Мъск като част...
Cannes Lions със страхотен успех на програмата си SEE IT BE IT в България
05.11.2018 14:27 | Видян 930 пъти
Темата на събитието бе Game Changers, а лектори в него бяха вдъхнояващи специалисти в областта от световен мащаб.
Българската публика имаше шанса да се срещне с Кара Койл, творчески директор в Ogilvy Ню Йорк, Шанън Кроу, копирайтър на свободна практика, която през 2018 г. е обявена за една от 10-те най-добри в професията в света, Шарлът Бъфлър и Х.П. Албрехт от Lürzer’s Archive, Дебора Васкес, главен творчески копирайтър в Lew’Lara/TBWA Бразилия, Хана Джонсън - experience director в Demodern, както и други топ имена.
Сред българските лектори бяха Красимира Хаджииванова от Майко Мила, Оля Антонова от Трастена, Ружа Загорска (CEO, Site Media) и професионалният коуч Владимир Борачев.
Темите, заложени в лекторската програма, бяха необходимостта от различни гледни точки, успешното съвместяване на личен живот с кариера, професионалното развитие и личния опит на жените в комуникационните индустрии.
Събитието бе посетено от над 400 специалисти в рекламата, маркетинга и водещи ПР експерти.
свързани новини
Звезден спектакъл и бални танци в Хотел Маринела
Пулев в градината на хотел Маринела след победата срещу Фюри
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !