НАЙ-НОВИ
Пъф Деди разкри кой известен актьор е...
Това е моментът, в който Шон „Диди“ Комбс (Пъф Деди)...
Ас.Василев скрил задължения, продал...
Асен Василев е крил съзнателно задълженията към...
Най-големите медии в Нидерландия: БГ щеше да спечели Евровизия
19.03.2020 14:04 | Видян 1716 пъти
Вчера беше обявено, че 65-ото издание на песенния конкурс Евровизия ще бъде изместено за 2021 година. Причината за крайното решение на организаторите на конкурса от Европейския съюз за радио и телевизия и националните телевизии домакини на Нидерландия е разпространението на COVID-19 в Европа и предизвикателствата, които то поставя пред реализирането на най-мащабното телевизионно шоу в света.
Все още се очаква решение за това дали участниците на Евровизия 2020 ще бъдат допуснати да представят страните си на конкурса през 2021 година в Ротердам.
Геновева Христова, изпълнителен продуцент на българското участие от страна на Ligna Group коментира решението на организаторите: "Смятаме, че най-логичното решение е най-участниците и техните песни да бъдат допуснати да участват в конкурса през 2021 в Ротердам. Не можем да позволим трудът ни да отиде на вятъра."
Българският представител Виктория също беше категорична: "Tears Getting Sober е песен, в която много хора вложиха сърцето и душата си. Вярвам, че ще имам възможност да я изпълня на сцената на Евровизия и да накарам България да се гордее с моето представяне."
На 28 март Виктория планира своя първи онлайн концерт на живо от дома си в София, с който прави жест към феновете и последователите си. Той ще бъде излъчен безплатно на eurovision.icard.com от 20 часа българско време.
Българското участие на Евровизия 2020 се реализира като публично-частно партньорство между Българска национална телевизия и Ligna Group. За първи път в участието на България в Евровизия се включи и генерален спонсор - българската компания iCard, която е лидер на европейския финтек пазар.
Конкурсът Евровизия се провежда всяка година без прекъсване от 1956 година насам, което го прави една от най-дълго съществуващите телевизионни програми в света. Музикалната надпревара събира пред екрана над 200 милиона зрители от цял свят, предава Dir.bg.
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !