НАЙ-НОВИ
Пъф Деди разкри кой известен актьор е...
Това е моментът, в който Шон „Диди“ Комбс (Пъф Деди)...
Ас.Василев скрил задължения, продал...
Асен Василев е крил съзнателно задълженията към...
Изкуствен интелект създава персонализирани видео реклами
01.10.2020 12:38 | Видян 959 пъти
Днес тези процеси се развиват експоненциално и полската компания за модернистични маркетинг технологии, задвижвани от дълбоко учене успешно интегрира видео реклами, които се създават и персонализират от изкуствен интелект. Фокусирани върху конкретни марки, те се генерират спрямо индивидуалното поведение и интереси на всеки човек и съдържат послания, визии и контекстуални елементи специално създадени за него.
Видеото е ключов компонент в изграждането на бранда и помага за по-фокусирани маркетинг съобщения, подобрено взаимодействие с клиентите и поддържането на цялостен и завладяващ имидж на марката.
Според неотдавнашно проучване на Wyzowl, две трети от хората (66%) отговарят, че биха предпочели да гледат кратко видео, за да се запознаят с нов бранд или продукт. Допълнителни 84% отговарят, че са се убедили за дадена покупка след изгледано видео. За да увеличат своето рекламно въздействие, новите стрийминг видеореклами се актуализират постоянно, паралелно с цялостното развитие на дадена брандинг стратегия.
Тяхна основа е базово бранд видео, което, чрез самообучаващи се алгоритми за препоръки, задвижвани от дълбоко учене, се развива до реклама, с елементи, адресирани индивидуално към всеки потребител. Според клиентите на RTB House новият банер формат е особено ефективен в по-напредналите етапи на фунията за продажби. За да определят кои потребители са стигнали там, алгоритмите анализират хиляди единици от данни. Въз основа на тези разширени изчисления, стрийминг видеорекламите се показват на аудитория, която може да включва дори потребители, които преди това не са взаимодействали с марката.
„Създаването на трайна връзка с потребителите изисква дълбоко разбиране на тяхното поведение. Всяко пътуване е уникално, защото всеки клиент е различен, със собствен набор от лични обстоятелства, нужди, предпочитания и поведение. Ето защо новият формат е ефективно решение за всяка стратегия за дигитален маркетинг, която обхваща ориентиран към потребителите подход “, казва Лукаш Абгарович, ръководител на “нови продукти” в RTB House.
Новият вид реклами вече е достъпен във всички видео формати и за всички устройства. Примерно видео за новия формат вижте ТУК !
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !