Близо 100 000 японци са на възраст...

Броят на хората в Япония на възраст над 100 години е...

BMW разтърси екипа си за дизайн

От 1 октомври в дизайнерските екипи на BMW Group...

Как ме измами WIZZ: Д. Ранкова

отпечатай новината

01.02.2024 09:50 | Видян 781 пъти

Как ме измами WIZZ: Д. Ранкова

Продължаваме поредицата за мъката WIZZ с изповед на видния финансист Димана Ранкова: "Неуважаеми служители на Уиз еър, вие сте пълни измекяри - вижте през българските си служители какво значи тази дума.

Не минаха и два дни, откакто купих билет с Wizz air София - Барселона - София за 29.05 - 1.06, след което купих билети за концерт, че даже и направих личен план. Но ме изненадахте - сменихте полета и вместо на 1 юни вечерта, той ще бъде на 1 юни сутринта, с което коренно променихте личния ми план и отнехте един ден престой.

След още два дни променихте и тръгването, то вече не е на 29, а е на 30 май рано сутринта, с което вече напълно обезсмислихте плановете ми. Няма други удачни връзки за датите, за които съм направила планове. До май месец вероятно ще се гаврите още дълго. Разбира се пуснах жалба по посочения за това ред, отговорът беше крайно непрофесионален и в стил "ако искате". Опитвам да отворя общите ви условия да проверя варианти - такива на сайта ви липсват и изписва, че не са налични на съответния адрес ... Без думи що за крайно непрофесионално отношение към клиент. Отдавна сте ми писнали с тези "изпълнения", явно имате един самолет и той обслужва на пожар всичките Ви линии или всъщност уж "по-ниските" цени са крайно солени.

По-големи измекяри на терена на авиоуслугите няма!!!
С неуважение".




автор: СЛАВА

Етикети: , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !