НАЙ-НОВИ
Партенопа на Сорентино - по кината от...
Възхитителната неаполитанска драма „Партенопа“, дело на...
Преслава с 2-ри тираж на новия албум
С голямо вълнение и благодарност искам да ви споделя, че...
Как ме измами WIZZ: Д. Ранкова
01.02.2024 09:50 | Видян 837 пъти
Продължаваме поредицата за мъката WIZZ с изповед на видния финансист Димана Ранкова: "Неуважаеми служители на Уиз еър, вие сте пълни измекяри - вижте през българските си служители какво значи тази дума.
Не минаха и два дни, откакто купих билет с Wizz air София - Барселона - София за 29.05 - 1.06, след което купих билети за концерт, че даже и направих личен план. Но ме изненадахте - сменихте полета и вместо на 1 юни вечерта, той ще бъде на 1 юни сутринта, с което коренно променихте личния ми план и отнехте един ден престой.
След още два дни променихте и тръгването, то вече не е на 29, а е на 30 май рано сутринта, с което вече напълно обезсмислихте плановете ми. Няма други удачни връзки за датите, за които съм направила планове. До май месец вероятно ще се гаврите още дълго. Разбира се пуснах жалба по посочения за това ред, отговорът беше крайно непрофесионален и в стил "ако искате". Опитвам да отворя общите ви условия да проверя варианти - такива на сайта ви липсват и изписва, че не са налични на съответния адрес ... Без думи що за крайно непрофесионално отношение към клиент. Отдавна сте ми писнали с тези "изпълнения", явно имате един самолет и той обслужва на пожар всичките Ви линии или всъщност уж "по-ниските" цени са крайно солени.
По-големи измекяри на терена на авиоуслугите няма!!!
С неуважение".
свързани новини
WIZZ като маршрутка междуградска: Фотофакт
3 пъти WIZZ ми продава билет без седалка, веднъж не ме и качи: Ал. Добрев
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !