НАЙ-НОВИ
Онлифенс модел иска да прави секс с...
Жена разкри, че иска да роди бебе на Илон Мъск като част...
Меган Маркъл пусна първия дългоочакван продукт от American Riviera Orchard
17.04.2024 14:46 | Видян 642 пъти
Меган Маркъл най-накрая пусна първия дългоочакван продукт от American Riviera Orchard.
Херцогинята на Съсекс за първи път обяви новата си лайфстайл марка на 14 март и оттогава не е имало повече съобщения, като много кралски фенове се надяват да се доберат до някои от домашните стоки и подправки, дразнени от Меган.
Сега обаче тя разкри своя дебютен продукт за American Riviera Orchard, както се оказа, че е изпратила 50 буркана домашно сладко от ягоди на приятели и влиятелни лица в социалните медии в понеделник.
Дизайнерката Трейси Робинс, която стана близка приятелка с Меган, след като присъстваха на филмова премиера в Ямайка по-рано тази година, както и Делфина Балкиер - съпругата на най-добрия приятел на Хари и играч на поло Начо Фигерас - публикуваха изображение на горещо очаквания продукт на техните истории в Instagram. Трейси, която е омъжена за шефа на Paramount Брайън Робинс, публикува в социалните медии снимка на конфитюра, която включваше етикет с логото на American Riviera Orchard и „Montecito“ отдолу и думите „17 от 50“, показващи партидата сладко беше само малка дегустация на това, което предстои.
„@AmericanRivieraOrchard Закуската, обядът и вечерята току-що станаха малко по-сладки. Благодаря за вкусната кошница! Наистина обичам това сладко, така че не съм сигурен дали го споделям с някого. @American RivieraOrchard Благодаря ти, М! #MontecitoGoodness #AmericanRivieraOrchard“, написа тя снимката. Аржентинският модел Делфина сподели подобна снимка в своите истории в Instagram, като разкри, че е получила буркан 10 от 50. „Сладкото от ягоди ме прави щастлива. И аз обичам твоето сладко, @AmericanRivieraOrchard“, написа тя, заедно със снимка на сладко върху парче препечен хляб.
Феновете на Меган бяха изключително щастливи от най-новото развитие и отидоха в Twitter/X, за да споделят своето вълнение. „Не ям много сладко, но за теб, Мег, ще купя малко. Всъщност съпругът и децата ще ги изядат от мое име“, пише един, а друг добавя: „Спомням си, че се научих да правя сладко в час по готварство, толкова забавно и толкова вкусно! Просто знам, че Меган много харесва тази нова ера с ARO, с подкрепата на нейните невероятни приятели като Делфина.“ Докато трети се включи: „Всичко е в детайлите, бродерията на логото на ARO върху покритието на конфитюра е изящна.“
Някои бързо отбелязаха, че сладкото на Меган ще се изправи срещу силна конкуренция от нейното отчуждено разширено семейство. Конфитюрът от ягоди, продаван в супермаркета Waitrose от имението на принц Уилям в херцогството на Корнуол, в момента се предлага за £2,80 за буркан и все още не е известно за колко Меган ще бие консервите си.
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !