Близо 100 000 японци са на възраст...

Броят на хората в Япония на възраст над 100 години е...

BMW разтърси екипа си за дизайн

От 1 октомври в дизайнерските екипи на BMW Group...

Скритото значение в заглавието на филма на Кевин Костнър и неговата кампания за кафе по киносалоните

отпечатай новината

12.06.2024 14:20 | Видян 458 пъти

Скритото значение в заглавието на филма на Кевин Костнър и неговата кампания за кафе по киносалоните

Сред всички газирани напитки, храна и (да) дори алкохол, продавани във филмовите къщи, има един очевиден пропуск - гореща чаша кафе.

Но благодарение на сливането на Dr Pepper и Keurig кафето вече се продава в стотици кина, съобщи The Hollywood Reporter. Още по-добре, Keurig има мощен съюзник на своя страна - Кевин Костнър. Той предлага собствено тъмно печено кафе, наречено Horizon от Keurig, след двата му летни уестърна, първият от които направи световната си премиера преди седмици на филмовия фестивал в Кан.

Ед Мийд, търговски представител в Horizon, казва, че кафето винаги се е продавало трудно в кината, защото е невероятно трудно да се затопли, без да стане горчиво. „Има причина продажбите на кафе да не са по-високи“, казва той.

„Ако влезете и поискате кафе, може да сте единственият в цялото кино. И винаги те питат: „Свежо ли е?“.

От компанията за чай Dammann и Националната асоциация на концесионерите не са чували кафето да стане тренд или популярно, но са любопитни дали една друга и нова, нарастваща тенденция в бейзболните паркове – предлаганите дълбоко пържени скакалци – ще се появи в киносалоните. Същото важи и за едамамето, основен продукт в кината в Азия.

автор: СЛАВА

Етикети: , , , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !