Няма инженер, "много сме ангажирани,...

Както 19 минути писа, няма да могат да бъдат усвоени 63...

Парис си джитка с ново изобретение -...

Наследницата на известната верига хотели Парис Хилтън...

Капките с финал на ст. В. Левски

отпечатай новината

19.03.2025 14:18 | Видян 98 пъти

Капките с финал на ст. В. Левски

Една от най-големите продуцентски компании в България - “Глобал Груп”, обяви три мащабни проекта тази година и застана зад тяхната реализация с огромния си опит, екип и ресурс: финалът на телевизионното шоу “Като две капки вода” на Националния стадион “Васил Левски”, най-новият телевизионен сериал “Мамник“, по едноименния роман на Васил Попов, една от най-обсъжданите и четени български книги през последните две години и още един сериал. Освен това партньор в компанията, от края на миналата година, вече е и Кирил Киров – Кико, познат като режисьор на множество продукции.

Освен с най-висок рейтинг в телевизионния ефир, 13-ият сезон на шоуто “Като две капки вода” (NOVA) започна с експлозивен анонс, че финалът му ще бъде на Националния стадион “Васил Левски”, който е и най-голямата концертна сцена у нас.

“Къде сме гледали най-могъщите концерти в България? Къде могат да се съберат най-много фенове? Отговорът е ясен - стадион “Васил Левски”. А въпросите всъщност ни зададоха зрителите на “Капките” - най-яките и запалени зрители! Когато миналата година обявихме финал на шоуто в концертна зала - тогава още “Арена Армеец”, не знаехме какво да очакваме… И билетите свършиха буквално за 3 дни! Много хора не успяха да дойдат… имаше разочаровани… “Капките” са семейно шоу, децата също го обожават и страшно много се вълнуват от него. Целим финалът да е един празник за цялото семейство и затова решихме да направим нещо още по-мащабно. Радвам се, че идеята се прие - очакваме пълен стадион.” - споделя Кирил Киров–Кико, продуцент на “Като две капки вода”.

„В края на миналата година партньор в компанията стана дългогодишният режисьор на най-успешните ни развлекателни програми – Кико. Щастлив съм, че той вече е продуцент и отговорностите му са по-големи. Реално първият му проект като продуцент беше финалът на „Като две капки вода“ в „Арена Армеец“, а сега той е двигателят на финала на стадион „Васил Левски“, споделя Маги Халваджян.

“Глобал Груп” са продуценти както на култовото шоу “Като две капки вода”, така и на легендарните предавания “Господари на ефира” и “Пълна промяна”, на зрелищните “X Фактор” ,"Маскираният певец“ и „Пееш или лъжеш“, на първите два сезона на “България търси талант” и на много други развлекателни продукции. В портфолиото на компанията са и телевизионните сериали “Седем часа разлика”, “Полицаите от края на града”, "Пътят на честта”. Също така имат две успешни кино продукции продадени на световните платформи Netflix и Amazon. Това са филмите Night world и
Welcome to Acapulco.

През 2025-а предстои “Глобал Груп” да заснемат най-новия български сериал - “Мамник” (БНТ) по едноименния хитов роман на Васил Попов, чийто снимки вече започнаха. “Работата по сериал е различна от това да правиш телевизионно шоу. Предварителната подготовка на сценарий, екип и актьори тук е ключова. Мисля, че сме отлично подготвени за предизвикателството, а “Мамник" е наистина страхотна история, която със сигурност ще грабне зрителите със своята криминална мистерия.” - споделя още Кико.

Извън телевизията и киното, “Глобал Груп“ развиват проекти и в интернет. Най-популярният за сега си остава „Господари на ефира“, който продължава своя живот онлайн. От тази година компанията сключи сделка с един от най-популярните YouTube канали – „Pavel Kolev & Icaka”, които имат 599 000 абонати и милиони гледания на създаденото от тях съдържание. Заедно с тях ще се реализират серия продукции в YouTube.

автор: СЛАВА

Етикети: ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !