Пъф Деди разкри кой известен актьор е...

Това е моментът, в който Шон „Диди“ Комбс (Пъф Деди)...

Ас.Василев скрил задължения, продал...

Асен Василев е крил съзнателно задълженията към...

„Четири лапи” стартира онлайн кампания срещу международни модни марки

отпечатай новината

19.11.2012 14:00 | Видян 1723 пъти

„Четири лапи” стартира онлайн кампания срещу международни модни марки

Днес международната организация за защита на животните „Четири лапи” стартира своята онлайн кампания „Покажете своята кожа. Не чужда.” Кампанията е насочена срещу седем големи модни компании, които все още продават кожа с естествен косъм. Всеки участник може да създаде свой гол аватар („naketar”) и да протестира онлайн срещу компании като Burberry, Prada и Closed. Виртуалният протест е в сътрудничество с германската рекламна агенция GRIMM GALLUN HOLTAPPELS.

На сайта на кампанията www.furfree-parade.org виртуалните участници крачат по анимирана улица, като протестират със своите „накетари” пред Armani, Burberry, Closed, Kookai, Max Mara, Napapijri и Prada. Уебсайтът осигурява информация за употребата на животни за производство на кожа с косъм и предоставя възможност на демонстрантите да изпратят своя призив към всяка от седемте компании. Участниците създават своя закачлив „накетар” и го обличат с различни аксесоари.

„Можете да развихрите въображението си. Протестът е забавен, но посланието е ясно – кожата с естествен косъм няма място в модата”, обяснява Томас Питч, ръководител на Компетентен център «Диви животни»  към „Четири лапи”.

През последните години броят на продуктите от кожа с естествен косъм се увеличава. Освен в класическите кожени палта, кожа с косъм се използва върху якѝ, качулки, ръкави, обувки и шапки. „Дори един малък пискюл е жестокост към животните. Призоваваме модните компании да спрат да използват кожа с естествен косъм в продуктите си”, продължава Томас Питч. Водещи марки като H&M, Esprit и American Apparel вече са спрели да продават такива изделия. С новата си кампания „Четири лапи” цели да увеличи броя на търговците, които не използват кожа от естествен косъм.

Всяка година повече от 100 милиона норки, лисици и миещи мечки умират в развъдници и ферми по целия свят. Те прекарват живота си в ужасяващи условия единствено в името на модата. Натъпкани в тесни клетки, животните са под постоянен стрес и биват убивани по ужасно жесток начин. Други видове животни, които също се използват за кожа, се ловят незаконно с помощта на капани. В магазините, които продават изделия от кожа с естествен косъм, обаче липсва информация за произхода и условията, в които са били отглеждани животните.

„Четири лапи” настоява за забрана на отглеждането на животни с цел производство на кожа с косъм, както и за европейска забрана на вноса и търговията с такива изделия. В Австрия и Великобритания фермите за кожа вече са извън закона, но продажбата на изделия от кожа с косъм продължава. За да спрем страданието на животните е нужно ясно решение – както от страна на потребителите, така и от страна на производителите – да се прекрати употребата и продажбата на кожа с естествен косъм.

„Четири лапи” е международна организация за защита на животните със седалище Виена и представителства във Великобритания, Холандия, Германия, Швейцария, Унгария, Румъния, Южна Африка, САЩ, Украйна и България. В Брюксел функционира и офис по европейска политика. Българският клон на „Четири лапи” функционира от 2000 г. и у нас организацията е позната най-вече с Парка за танцуващи мечки в гр. Белица, изграден съвместно с фондацията на Бриджит Бардо и с проектите си за кастриране на бездомни животни. Всички проекти и кампании на „Четири лапи” се финансират изцяло от дарения, идващи от над половин милион поддръжници на организацията от целия свят.

автор: СЛАВА

Етикети: , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !