Пъф Деди разкри кой известен актьор е...

Това е моментът, в който Шон „Диди“ Комбс (Пъф Деди)...

Ас.Василев скрил задължения, продал...

Асен Василев е крил съзнателно задълженията към...

Радост Драганова даде старт на летните партита

отпечатай новината

03.06.2013 13:15 | Видян 2933 пъти

Радост Драганова даде старт на летните партита

Винаги екстравагантна, нестандартна и провокираща, Perrier е напитката, чието ДНК не подлежи на имитация. Тя е естествено газирана минерална вода, позната и обичана заради превъзходния си вкус и невероятната си свежест. Вкусовите качества на водата, наричана още в една от първите си рекламни кампании „Принцесата на водите“, са били признати още в древността от великия пълководец Юлий Цезар.

Оттогава до днес тя никога не излиза от мода и съумява уверено да се наложи, не само като изискана и освежаваща, но и като здравословна алтернатива на безалкохолните напитки, с ниското си съдържание на натрии и с нула калории.
Водата е световен лидер сред естествено газираните минерални води и вече 150 години марката с отличителната си зелена бутилка освежава своите почитатели в 140 страни по света. Тази година компанията  гордо може да се похвали и с 1 милярд продадени бутилки.

След една, колкото необичайна, толкова и легендарна среща, между Уорхол и марката през 80-те години на миналия век, изпълненото  му с цветове и образи въображение създава над 40 творби – визии на уникалните  бутилки, преплетени в неговия неповторим попарт стил.

Perrier никога не забравя този легендарен епизод от своята история и използва 150-тата си годишнина, за да отдаде почит на Анди Уорхол. Ето защо това лято марката  “облече“ своите бутилки с четири различни дизайна в характерните цветове и стил на художника по реплика на създадените през миналия век негови творби. Специалната лимитирана серия бутилки бе представена на свежо парти в градината на клуб  Motto. Водещата Радост Драганова от "Модерно" разказа интересни факти за 150 годишната историята на марката и затова как е създадена лимитираната серия.  

Външният вид на етикетите от лимитираната серия, създадени от великия Анди Уорхол, са в четири варианта и бяха представени по атрактивен начин от четири момичета облечени според цветовете, използвани от Уорхол в лимитираната серия. Гостите имаха възможността да гласуват и да изберат своя предпочитан цвят от лимитираната серия. Присъстващите успяха да видят на живо и реплика на част от картините, създадени специално за марката от великия поп арт художник. Всички гости имаха възможност да опитат и от уникалните коктейли , направени в цветовете на лимитираната серия, както и да получат своя снимка в стил поп арт за спомен.

автор: СЛАВА

Етикети: , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !