НАЙ-НОВИ
9 месеца късаме токсична връзка: Кой...
9 месеца късаме токсична връзка: Кой е abuser-ът, на...
Разпети петък: Какво трябва да...
Разпети петък или Велики петък се случва три дни преди...
Ван Дам и шпагатът му в Лувъра
29.01.2014 15:30 | Видян 1527 пъти

"The Epic Split ни впечатли веднага – новаторска идея, страхотни изображения, качествено заснемане. Щастливи сме, че Volvo Trucks откликнаха на желанието ни видеото да стане част от нашата постоянна колекция“, обясни Аксел Бароа, отговорник за набирането на реклами за музея.
Видеото e огромен успех за нас. Хора от цял свят го гледат отново и отново, а това носи големи позитиви нашата марка и доказва, че се фокусираме върху правилните неща“, каза Ларс Терлинг, Маркетинг директор на Volvo Trucks.


коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !