НАЙ-НОВИ
Спират рекламите с Галена, Емилия, Мария, Камелия
12.09.2008 12:13 | Видян 34549 пъти | Гласували 5
АПВТСН е асоциацията на производителите, вносителите и търговците на спиртни напитки, а нейните членове обещаха в специално писмо до медиите, че няма да възлагат, одобряват и изпълняват рекламни кампании, които съдържат сексистки обиди или унизителни образи на жените или мъжете. Писмото е написано по повод приетия от Европейския парламент на 3 септември доклад за влиянието на маркетинга и рекламите върху равенството между половете. От асоциацията заявяват, че до края на 2009 година най-малко 75 на сто от рекламите в бранша във всички комуникационни канали ще носят послание за отговорна консумация и нито една тяхна реклама няма да бъде адресирана към децата.
В писмото се посочва, че нито една реклама на фирмите от АПВТСН няма да съдържа елементи на промотиране на прекомерна употреба или злоупотреба с алкохолни напитки, употреба на алкохол от непълнолетни, управление на автомобил след употреба на алкохол, употреба на алкохол на работното място, употреба на алкохол от бременни жени.
Нашите реклами няма да свързват употребата на алкохол с постигането на успех в бизнеса, в обществото, или в сексуалните отношения, пише още в писмото.
Хората се наслаждават на алкохолните продукти от хилядолетия насам. Употребен в умерени количества, алкохолът е станал част от балансирания и здравословен начин на живот на българите, посочват от АПВТСН.
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !