От ринга до големия екран Дуейн Джонсън е доказал, че може да успява почти навсякъде. Сега Скалата доказва доминацията си и в света на алкохолните напитки.
От Forbes информираха, че продажбите на неговата марка текила Teremana са на път да надхвърлят 300 000 кашона от по 9 бутилки в първата ѝ година. Това са невиждани до този момент цифри на алкохолния пазар за нов продукт. Макар и постигнатото в алкохолната сфера да е невероятно, Джонсън не е удовлетворен.
"Целият ни екип в Teremana и аз сме доста доволни, че марката отбелязва този невероятен успех," казва той пред Forbes. "Ние обаче осъзнаваме, че има още много работа за вършене. Ние градим една марка и това за мен е дългосрочен проект."Скалата доказва това, като се изявява не само като знаменитост посланик на марката. Той е участвал в създаването на почти всичко около текилата от вкуса и до нейното име, което е комбинация от латинската дума за земя и полинезийската дума "мана" (силен, насочващ дух). Той също държи марката близо до своите корени, като не й позволява да стане прекалено скъп луксозен артикул. Вместо това Джонсън иска да продава качествен вкус на достъпна цена.
"Моята цел с марката Teremana е да създадем текила, която е от най-високо качество и най-важното достъпна за всички. Когато пуснахме марката много хора ми казаха, че съм луд да продавам толкова качествена текила на толкова достъпна цена. Най-важното в моя бизнес обаче са хората, а не печалбата. Затова Teremana винаги ще бъде народната текила.", казва Скалата.