12 години смятали женски хипопотам за...

Женски хипопотам в зоопарка в Осака, Япония, е смятан за...

Венеция започва да събира такса за...

Венеция ще започне да събира такса за еднодневни...

Борбата с климатичните промени е основен приоритет за децата

отпечатай новината

08.07.2021 09:18 | Видян 640 пъти

Борбата с климатичните промени е основен приоритет за децата

Cartoon Network споделя резултати от ново проучване в цяла EMEA (Европа, Близкия изток и Африка), анализиращо възгледите и поведението на 6-12 годишните по отношение изменението на климата. От резултатите става ясно, че здравето на планетата е основен приоритет за децата и че те искат да бъдат част от решението на едно от най-големите предизвикателства за нашето време. Проучването е проведено в тринадесет страни от региона на EMEA (Германия, Франция, Италия, Полша, ОАЕ, Белгия, Холандия, Люксембург, Великобритания, Южна Африка, Румъния, Турция и Чехия). Като разкрива, че 91% от децата са загрижени за климатичните промени, посочвайки притеснение, страх и тъга като най-често срещаните им чувства. Проучването също така установява, че 78% от анкетираните деца искат да научат повече за изменението на климата. В допълнение, 83% искат да направят повече за подпомагане на борбата с климатичните промени, като 66% активно търсят възможности за собствено участие*. Ванеса Брукман, ръководител на детската дивизия на WarnerMedia EMEA сподели: „Резултатите показват това, което вече подозирахме от разговорите с нашите млади фенове - децата ги е грижа изключително много за планетата и са нетърпеливи да се включат в опазването й. Този факт вдъхнови създаването и стартирането на Cartoon Network: Климатични шампиони - инициатива за повишаване на осведомеността относно изменението на климата, която приканва децата в цяла ЕМЕА да поемат ежедневни предизвикателства в помощ на околната среда. Въпреки че кампанията стартира едва на 1 юни, вече са изпълнени над 300 000 предизвикателства, което е доказателство за желанието на децата да предприемат действия за решаване на проблема. Доволни сме, че можем да вдъхновим и да дадем възможност за участие в тази насока на младата ни публика и сме впечатлени от интереса и отдадеността, с които те работят за промяната. " Изследването е проведено като част от мултинационалната кампания на Cartoon Network за повишаване на осведомеността относно

продължи >>

Етикети: , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !