НАЙ-НОВИ
Велико Минков е биологичен баща на...
Велико Минков е баща на малкото дете на Габриела Славова...
Устата с патриотична песен за Гергьовден
Устата пуска новия си сингъл навръх Гергьовден, когато...
Нов летен хит от “Мента „Пещера“
18.04.2022 10:00 | Видян 800 пъти
Нискоалкохолните миксове са в два вкуса
Емблематичната лятна напитка „Мента Пещера“ излиза на пазара в два нови вкуса Fresh Lime и Bitter Soda с нискоалкохолно съдържание. Готовите за пиене миксове се предлагат в удобни 330-милилитрови кенчета и вече могат да се открият по магазините, съобщиха от компанията-собственик на бранда VP Brands International.
Разработването им е продиктувано от най-актуалните тенденции и предпочитания на клиентите. Те търсят свежи и леки напитки, които да могат да се консумират удобно и лесно навсякъде. Ментата традиционно се пие в активния летен сезон. Така че готовите за пиене предложения със запомнящия се вкус на „Пещера“ предлагат точно това, коментираха от екипа на компанията.
Новите миксове са ключови и за развитието на VP Brands International. Кенчетата „Мента Пещера“ правят дебют в категорията на нискоалкохолните миксове. Производителят е популярен на пазара и след лидерите в категориите ракия, водка, уиски, мастика, и е първият от България, който пуска на пазара у нас нискоалкохолни продукти, базирани на мента (Spirits Based RTD). Очаква се и експорт за чужбина. „Вярваме, че нашите миксове „Мента Пещера“ ще повторят успехите ни и ще се превърнат в генератор на устойчив ръст за компанията не само на вътрешен пазар, но и на международен.“, коментираха от мениджмънта.
Свежите попълнения в портфолиото на „Мента Пещера“ ще се целят да привлекат активните хора на възраст 18-30 години от средните и големите градове.
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !