От 1 януари догодина минималната работна заплата ще бъде 610 лв., предаде БТА.
НС разпореди в едномесечен срок от обнародването на закона в "Държавен вестник" Министерският съвет съвместно с НОИ и НЗОК да направи анализ и разработи мерки за ограничаване на злоупотребите при получаване на краткосрочни парични обезщетения по Кодекса за социално осигуряване. При превишение над предвидените разходи по бюджета на ДОО МС може да одобри допълнителен трансфер по реда на Закона за публичните финанси.
Увеличава се възрастта за пенсиониране на служителите от ДАНС от 60 на 63 години, а на НСО от 53 на 55 години.
19min.media си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
Войната на Русия в Украйна доведе до ...
бТВ Синема 06 октомври 21:00ч.
Режисьор: Харолд Цварт
В ролите: Франки Мюниц Коди Банкс Хилари Дъф Натали Конърс Анджи Хармън
Най-късият политически виц
"Влезли в един бар Владо Николов журналистът, преподавателят, треньорът и финансистът…"
Виктор Димчев