„Ел Би Булгарикум“ беше отличена за успешен маркетинг по време на Годишните награди на b2b Media. Маркетинг мениджърът на компанията Анелия Джаркълова получи приз в категорията „Иновативен маркетинг и ПР“ за проекта „Клиент на фокус – обратна връзка от ново поколение“. Той се базира на въвеждането на AI генерирана система за оценка на потребителя в реално време, придружена от анализ на клиентското поведение и профил.
„С този проект показахме, че 60-годишна компания може да чуе гласа на всеки клиент, да разбере езика на Gen Z и да заговори на него – нещо, което не е нито лесно, нито обичайно за едно държавно предприятие. Иновацията е в трансформацията и е наша истинска революция, с която сме горди“, каза г-жа Джаркълова при приемането на наградата.
Тя използва случая, за да благодари на партньорите от kazva.bg за съдействието при реализирането на платформата. Маркетинг мениджърът на „Ел Би Булгарикум“ изказа благодарности и на организаторите за отличието, както и на ръководството на Ел Би за подкрепата и възможността да реализира идеите си.
„Ел Би Булгарикум“ е компанията, която занесе киселото мляко в Япония и чиито продукти всички познаваме“, коментираха организаторите при връчването на отличието. Някои от наградените призоваха от сцената да се купува българското, посочвайки за пример Ел Би, а други потърсиха контакт, който може да прерасне в трайно партньорство.
Годишните награди на b2b Media се провеждат за 11 път. На церемонията по обявяване на победителите присъстваха представители на десетки фирми, развили успешни бизнес проекти в различни сфери през изминалата година.