Лидерът с най-голям асортимент за фитнес добавки и уелнес партньор - FITNESS1.BG открива свой нов обект в Kaufland България. Година след старта на партньорство с Kaufland в хипермаркета в столичния кв. „Люлин“ 6, FITNESS1.BG отваря специализиран shop-in-shop (магазин в магазина) във филиала от веригата в кв. „Банишора“ (ул. Скопие 1). В него могат да бъдат намерени над 600 от най-продаваните продукта на бранда, между които хранителни добавки на топ световни марки.
„Продължаваме да разгръщаме сътрудничеството си с Kaufland. То ни помага да сме още по-близо на нашите клиенти и лесно и удобно да им предоставяме това, от което имат нужда за по-добър и по-здравословен начин на живот.“, коментира Красимир Гагъмов, изпълнителен директор, Дженеръл Груп ЕООД.
По случай откриването на новия обект, на 14 юли в 19 часа всички фенове могат да се срещнат с хип-хоп изпълнителя FYRE в Kaufland – Банишора. Той ще зарадва присъстващите с автографи и снимки. Първите 100 гости ще получат специална тениска подарък, а всеки ще може да си закупи продуктите на FITNESS1.BG на промоционални цени.
С богатия си асортимент от над 40 000 хранителни добавки на топ световни марки FITNESS1.BG е лидер в своя бранш и е най-бързо развиващата се концепция. Марката има онлайн магазин, физически обекта в цялата страна, както и в Гърция и Румъния.
За One Stop Shopping концепцията на Kaufland България:
Към момента на територията на магазините и на паркингите на Kaufland функционират над 640 търговски обекта на 170 партньора от над 50 бранша. Те включват обекти като: aптеки, каси зa плaщaнe нa битoви сметки, cпeциaлизиpaни мaгaзини зa дoмaшни любимци, дpoгepия, мaгaзини зa обувки и разнообразни мecтa зa xpaнeне. Сред тях има няколко стартъп компании и редица обекти, които отварят нови филиали в различни градове именно заради партньорството си с ритейлъра. Успешната реализация на трансформацията е припозната и от клиентите на Kaufland. Близо 70% от тях посочват като мотив за избора им на хипермаркет възможността лесно да намерят всичко на едно място. Това се отразява изключително позитивно и на продажбите на наемателите в Kaufland.
За Kaufland България:
Kaufland България е търговската верига на дребно с най-богат асортимент от 24 хил. хранителни и нехранителни стоки. Годишният оборот на компанията е от над 2 млрд. лв. Тя е един от най-големите частни работодатели в страната с екип от над 8000 служители. През 2025 г. компанията разполага с 70 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.
19min.media си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
Ако единствената молитва, която изречете ...
бТВ Синема 21 септември 21:00ч.
Режисьор: Стивън Содърбърг
В ролите: Салма Хайек Maxandra Mendoza Чанинг Тейтъм Майк Кайли Ший Dancer
Тя го вижда да си стяга куфарите и пита:
- Какво значи това?
Той:
- В Южните морета има един остров, където мъжът като прави секс с жена, му дават 25 евро.
Тя:
- Ха, тогава и аз ще дойда, да те видя как ще изкараш с 25 евро на месец!