Mercedes обясни, че първоначалните "обтекаеми" форми на електромобилите като EQS и EQE са избрани заради по-добра аеродинамика и по-голям пробег. Освен това ранните купувачи са търсели нещо различно и разпознаваемо спрямо конвенционалните модели. Сега компанията насочва стила си към по-традиционен външен вид, който е по-близък до стандартните автомобили с двигатели с вътрешно горене.
В момента Mercedes използва отделни архитектури за електрически и конвенционални автомобили, за да избегне компромиси в дизайна и представянето. Според компанията обща платформа би ограничила възможностите за оптимизация на всеки тип задвижване. Така инженерите могат да извлекат максимума както от батериите, така и от двигателите с вътрешно горене.
В бъдеще Mercedes планира постепенно сближаване на моделите S-Class и EQS. Очаква се те да се превърнат в един автомобил, който ще предлага различни варианти на задвижване. По този начин марката цели да отговори на нуждите на по-широк кръг клиенти и да улесни прехода към електрическата мобилност.
Кирил Пламенов
19min.media си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
Съветът на Европа гласува резолюция за ...
бТВ Синема 05 октомври 21:00ч.
Режисьор: Джеймс Уан
В ролите: Джейсън Момоа Аквамен Амбър Хърд Патрик Уилсън Ocean Master Никол Кидман Atlanna
Тя го вижда да си стяга куфарите и пита:
- Какво значи това?
Той:
- В Южните морета има един остров, където мъжът като прави секс с жена, му дават 25 евро.
Тя:
- Ха, тогава и аз ще дойда, да те видя как ще изкараш с 25 евро на месец!
Денят ще Ви подтикне да подреждате и анализирате.