Датската марка Kalmar, известна със своите поръчкови реставрации на Porsche 911, представи RS-7 - най-новото попълнение в гамата си от готови за офроуд автомобили 911. Този нов модел е базиран на Porsche 911 от поколение 997 от 2000 г. и включва уроците, научени от предишните конструкции на Kalmar в стил Safari.
Kalmar съвсем наскоро навлезе на американския пазар, като стартира миналата година чрез партньорство с базирания в Калифорния експерт по Porsche Canepa. Компанията е известна и с подразделението си Beyond Adventure, което организира екстремни офроуд преживявания и предлага за продажба специално модифицирани 911 и Cayennes.
Идеята за повдигнато 911, способно да се движи извън пътя, не е нова - обозначението Safari идва от източноафриканските ралита Safari, в които Porsche 911 са участвали през 70-те години на миналия век, а самото Porsche наскоро възроди концепцията с лимитираната серия 911 Дакар от поколение 992. Kalmar обаче доразвива формулата със значителни модификации, предназначени за екстремни терени.
RS-7 се отличава с разширени калници, за да поеме гуми за офроуд, по-големи предни и задни отвори за подобряване на охлаждането и допълнителни дълги светлини за по-добра видимост. Отдолу алуминиеви плъзгащи плочи и други защитни елементи предпазват автомобила от пресечен терен, а за някои компоненти на каросерията е използван лек кевларен композит, за да се намали теглото.
Окачването му е значително преработено, с удължени амортисьори и понижени подрами, за да се осигури допълнителен пътен просвет. Конфигурацията е напълно регулируема, като височината на возене достига над осем инча при най-високата си настройка. За разлика от конвенционалните 911, RS-7 елиминира анти-рол баровете, за да позволи по-голяма независима артикулация на колелата, като вместо това активните амортисьори контролират накланянето на каросерията.
От механична гледна точка, Kalmar е запазил задвижването до голяма степен серийно, за да осигури надеждност и лесна поддръжка. Въпреки това, купувачите могат да изберат подобрения на производителността. Едно от включените допълнения е заден диференциал с ограничено приплъзване, съчетан с 6-степенната механична трансмисия, който оптимизира сцеплението върху неравни повърхности като пясък и сняг.
Цената на преустройството на RS-7 започва от 99 997 евро (приблизително 103 800 долара), без да се включва цената на донорското 911. Kalmar също така потвърди, че няма да разработва Safari конверсии за 911 след поколението 997. Според компанията 997 е последното 911 с изцяло стоманено шаси, което улеснява модификацията и ремонта в отдалечени места. По-новите поколения използват сложна многоматериална конструкция със слепени алуминий и стомана, която е по-трудна за ремонт в офроуд условия.
Източник: motorauthority.com
19min.media си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
tralala
бТВ Синема 20 юли 21:00ч.
Режисьор: Майкъл Ман
В ролите: Адам Драйвър Ензо Ферари Пенелопе Крус Лора Ферари Шейлийн Удли Лина Ларди Габриел Леони Алфонсо дьо Портахо
Млада семейна двойка е на излет в планината. Седнали са на тревата и си припомнят годините, в които още не са били женени. До тях си играе шестгодишният им син.
- Помниш ли, мила, на това място сме идвали преди седем години и точно тук правихме любов…
- Аз къде бях по това време, татко? – прекъсва го детето.
- Как да ти кажа, моето момче, на идване те носех аз, на връщане – майка ти!