Войната на спортните седани ще продължи, когато Афалтербах постави на бойното поле най-новата си артилерийска установка - следващото поколение Mercedes-AMG E 63 S.
Autocar твърди, че бъдещата версия на мощния среден клас ще се откаже от V8 за сметка на редови шестцилиндров plug-in хибриден задвижващ агрегат, подобен на четирицилиндровия PHEV задвижващ агрегат в последния C 63 S E Performance и осемцилиндровия PHEV задвижващ агрегат в AMG GT 63 S E Performance. Според източници на Autocar в рамките на AMG жизненоважните цели са над 700 конски сили и 1199 нютонметра въртящ момент. Постигането на тези числа ще даде на E поне 29 коня повече и 179 нютонметра повече, отколкото в C 63.
19min.media си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
Балансиране на учебните програми е целта ...
бТВ Синема 24 август 21:00ч.
Режисьор: Ник Касаветис
В ролите: Райън Гослинг Ноа Калхун Рейчъл Макадамс Али Хамилтън
- Каква е разликата между мъжа и микровълновата печка?
– Никаква, след 30 секунди всичко е готово.
Вдъхновение и добронамерени думи ще ви съпътстват