Авокадото, за което и друг път сме писали лайфхак, се оказва изключително „манекенска” храна. При това независимо от факта, че е доста калорино. Ще кажете – парадокс. Да, така е, но ето какво показаха последните изследвания на учените от университета Роял Хамптън.
Оказва се, че авокадото има ефекта да чисти мазнините. И то дълбоките им слоеве навсякъде във вътрешностите на организма. Не смятайте, че това означава да ви стопи паласките, но ефектът от 1 авокадо на ден, както доказват изследователите, е много положителен. Те поставят 105 души на 12-седмичен опит, при който те изпълняват простото правило. Хапват по едно авокадо на ден с другата си храна. И резултатите са изумителни.
Освен, че чистят мазнините в дълбочина, което спестява излишество, предразполагащо към доста заболявания на различни системи като храносмилателната и отделителната например, тези плодове подобряват микрофлората на червата, а те – както неотдавна писахме, са наричани от учените „втори мозък” на човека и в момента са супер важни поради тясната си връзка с имунната система. Освен това, авокадото работи усилено и против диабета, доказват още учените.
19min.media си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
Азиатската футболна конфедерация (АФК), ...
бТВ Синема 16 август 21:00ч.
Режисьор: Робърт Абел и Пиер Адидж.
В ролите: Елвис Пресли.
Блондинка опитва да постъпи на работа в полицията.
Възрастният шеф в полицията я поглежда и пита:
- Ще ви задам няколко въпроса. Колко е две по две?
- Ъъъъ, четири.
- Добре. Корен квадратен от 100?
- Ами, десет!
- Отлично. Кой е убил Ботев?
Блондинката замълчава.
- Не знам, - накрая казала тя.
- Добре, помислете и елате утре
Блондинката се обажда на приятелка. Тя я пита:
- Взеха ли те на работа?
- Не само, че ме взеха, но вече ми поръчаха и разследване на убийство!
Хармонията, към която се стремите, днес може да бъде