НАЙ-НОВИ
Нови треньори на националните отбори...
Националните отбори по класическа борба и жени са с нови...
Асен Василев е във фалирала фирма и...
Фирмата на Асен Василев CTB Consulting, която той...
Супер успех на Sofia Fashion Week
06.10.2017 12:26 | Видян 3784 пъти
Първата дама Десислава Радева бе специален гост на есено-зимното издание на най-престижния моден форум у нас, пише "Уикенд".
Седмицата на модата в София се превръща в едно от най-качествените и интригуващи събития не само у нас, но и на Балканите. Традиционното издание на престижния форум „Sofia Fashion Week 2017” се проведе при огромен интерес в столичния хотел „Маринела”, а за отразяването му бяха акредитирани модните редактори на най-големите списания за стил – „Вог”, „Харпърс базар”, „Венити феър” и „Джи Кю”.
Съпругата на президента беше специален гост в третата вечер на петото издания на модната седмица. Тогава беше показана колекцията на българската марка „Credo”, която облича Десислава Радева в последната година. „Credo” беше една от модните марки, които за първи път участват в най-голямото модно събитие в България. „Credo” е една от първите частни компании, произвеждащи мода в България. Компанията съществува от 1991 г., а в последните няколко години специални колекции за нея прави талантливия дизайнер Ина Ассса. Именно тя е стилиста на г-жа Десислава Радева.
Дебют на подиума на „Sofia Fashion Week 2017” направиха и дизайнерът от Велико Търново Атанас Парушев, който продава облеклата си на 18 международни пазара, „Биляна Йотовска LABEL”, като сред моделите бяха малката дъщеричка на дизайнерката и партньорът й - европейският и световен шампион по културизъм Митко Димитров. Публиката видя за първи път и колекциите на „VALERIA CARLO”, „29DESIRES” и „MYOO Couture” (последната марка е семейна дизайнерска афера на Валентина и Йоана Дочеви – майка и дъщеря, които живеят и работят в Германия).
По покана на организатора г-жа Маринела Арабаджиева в петото издания на „Sofia Fashion Week” участваха световноизвестният казахстански дизайнер Сакен Жаксъйбаев и руският топ модел Олесия Малинская с бранда си „MALLINI COUTURE”.
За първи път сред генералните спонсори беше и DHL, чиито логистични материали (опаковъчни полиетиленови пликове за пратки и кашони) бяха превърнати от дизайнера Антъни Лангунтин в авангардни облекла.
Почти две години след убийството на Александър Антов - собственик на модна къща „Агресия“, неговата дъщеря избра сцената намодната седми;а, за да покаже покаже стил, класа и елегантност в съвременните модни тенденци. Ревотю на „Агресия” откри седмицата на модата в зала „ЕФЕ” на хотел „Маринела“, като вместо професионални модели на подиума дефилираха актьорите от популярния филм „XII A“. Те представиха младежката линия на брандовете, чийто представител е „Агресия”. Актрисата Анелия Мангърова първа мина по котешката пътека в спортен екип на аржентинската марка „La Martina”, която се представя официално у нас именно от модната къща. А топ стилистите на „Sexy Hair”, начело с Владимир Атанасов, превърнаха актьорите от „XII A“ в холивудски звезди.
Колекцията на „MALLINI COUTURE” на Олесия Малинская бе сред най-интригуващите. Красавицата представи както елегантни рокли, така и всекидневни облекла като кожени якета, палта и спортно-елегантни панталони. Модният дизайн е ново предизвикателство за Малинская, която заради изискания си вкус и висока класа предизвиква истински фурор с бранда си. Това лято нейни облекла дебютираха в бутици в най-горещите курорти на Европа- Сен Тропе, Монте Карло, Портофино и Миконос.
галерия
свързани новини
Sofia Fashion Week показа стил и изисканост в първата вечер на българските дизайнери
МОДЕЛЪТ МИЛА ХРИСТОВА Е НОВОТО ЛИЦЕ И ВОДЕЩА НА SOFIA FASHION WEEK AW 2017
Грандиозен моден спектакъл за финала на SOFIA FASHION WEEK SS 2017
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !