места

НЕ! Чилбокс на ъгъла на Графа и Раковски да си нагледа персонала

1

Ще се учудите, че бранд, който сме описвали два пъти като положителен пример, получава днес забележка от нас. Да, но има защо. Преди време, докато хапвахме замразен гръцки йогурт в Чилбокс на ъгъла на Графа и Раковски, една дама, влизаща за първи път, така и не успя да получи вниманието на момичетата зад щанда. Наложи се ние, като опитни клиенти да обясним как се точи сладоледът от машините, как да подходи към бара с добавките – плодови, шоколадови, ядки и т.н. Клиентката ни благодари, а на персонала обясни, че така би трябвало да се прави от негова страна. Не бяхме очаквали, че самите ние ще станем обект на подобно отношение.

Размяна на машините – на пръв поглед хитра, понеже много хора се излъгват да наточат сладолед, който не искат, понеже са свикнали най-популярният да е на същото място, която може да струва двойно, ако се откажете от първоначално положеното в чашката ви количество. Никой клиент не обича подобни евтини трикове, особено когато са съпътствани от подигравателни погледи, реплики и непоискани отговори от страна на невъзпитани девойки. Веригата явно трябва да си понаглежда персонала. За нас е сигурно, че повече няма да стъпим там и да си вземаме от без друго никак не евтиният й сладолед. Хубавото е, че можем да предупредим многобройните си читатели.