места
НЕ! Чилбокс на ъгъла на Графа и Раковски да си нагледа персонала
Ще се учудите, че бранд, който сме описвали два пъти като положителен пример, получава днес забележка от нас. Да, но има защо. Преди време, докато хапвахме замразен гръцки йогурт в Чилбокс на ъгъла на Графа и Раковски, една дама, влизаща за първи път, така и не успя да получи вниманието на момичетата зад щанда. Наложи се ние, като опитни клиенти да обясним как се точи сладоледът от машините, как да подходи към бара с добавките – плодови, шоколадови, ядки и т.н. Клиентката ни благодари, а на персонала обясни, че така би трябвало да се прави от негова страна. Не бяхме очаквали, че самите ние ще станем обект на подобно отношение.
Размяна на машините – на пръв поглед хитра, понеже много хора се излъгват да наточат сладолед, който не искат, понеже са свикнали най-популярният да е на същото място, която може да струва двойно, ако се откажете от първоначално положеното в чашката ви количество. Никой клиент не обича подобни евтини трикове, особено когато са съпътствани от подигравателни погледи, реплики и непоискани отговори от страна на невъзпитани девойки. Веригата явно трябва да си понаглежда персонала. За нас е сигурно, че повече няма да стъпим там и да си вземаме от без друго никак не евтиният й сладолед. Хубавото е, че можем да предупредим многобройните си читатели.
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай