През утрешния ден, 30-и април изтича срокът за подаване на декларациите за облагане на доходите, напомнят от Националната агенция по приходите.
От НАП предупреждават гражданите, че ако не са си подали декларациите до сега, може да им се наложи да чакат по опашки.
Декларациите за облагане на доходите могат да се подадат чрез интернет, ако имат електронен подпис; по пощата с обратна разписка; в някои пощенски станции срещу входящ номер, както и на място в офис на НАП. Ако документите са изпратени по интернет, клиентите на НАП могат да ползват отстъпка от 5% от декларирания данък за довнасяне.
От НАП напомнят още, че до края на април 2013 г. физическите лица, които сами определят и внасят дължимия авансово данък, трябва да подадат и още една, нова декларация, освен годишната декларация за доходите им от 2012 г.
Такива са например наемодателите на физически лица, както и нотариуси, адвокати, стоматолози и др. самоосигуряващи се лица. Те трябва да декларират дължимия данък за първото тримесечие на 2013 г. в новата декларация по чл.55, ал. 1 от ЗДДФЛ и по чл. 201, ал. 1 от ЗКПО за дължими данъци (образец 4001).
Декларацията се подава 3 пъти годишно – в сроковете за внасяне на дължимите данъци, като първата от тях трябва да бъде изпратена до НАП до края на април 2013 г.
19min.media си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
Войната на Русия в Украйна доведе до ...
бТВ Синема 06 октомври 21:00ч.
Режисьор: Харолд Цварт
В ролите: Франки Мюниц Коди Банкс Хилари Дъф Натали Конърс Анджи Хармън
Възрастна дама иска да паркира колата си. Намества се между колите и блъска предната кола. След това блъска и задната.
Към нея бавно се приближава полицай и пита вежливо:
- Мадам, по слух ли паркирате?