Bugatti Tourbillon използва авангардна аеродинамика, съчетаваща изкуството с инженерството. Основната цел е максимална ефективност и стабилност при високи скорости без компромис с дизайна. Предната част включва активни елементи като подвижен сплитер и въздушни канали, които подобряват охлаждането и притискането към пътя. Централната въздушна тунелна система напомня на Формула 1 технологии.
Задната част на автомобила е също толкова иновативна – вместо класическо задно крило, Tourbillon използва дифузьор с уникална форма и скрит въздушен спойлер. Това решение минимизира въздушното съпротивление и запазва естетиката на модела. При нужда активният спойлер се вдига за допълнително притискане или действа като въздушна спирачка. Цялата концепция е подчинена на принципа „форма следва функция“.
Аеродинамиката на Tourbillon е резултат от стотици часове в аеродинамичен тунел и виртуални симулации. Всички елементи – от подовата обшивка до дифузьора – работят в синхрон за максимална производителност. Благодарение на интелигентния въздушен мениджмънт, колата остава стабилна дори при скорости над 400 км/ч. Tourbillon поставя нови стандарти в хиперавтомобилите, съчетавайки естетика и функционалност на най-високо ниво.
Източник: motorauthority.com
19min.media си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
Ивелин Димитров, заместник изпълнителен ...
бТВ Синема 24 август 21:00ч.
Режисьор: Ник Касаветис
В ролите: Райън Гослинг Ноа Калхун Рейчъл Макадамс Али Хамилтън
- Каква е разликата между мъжа и микровълновата печка?
– Никаква, след 30 секунди всичко е готово.