Тесла рекламира Tron: Ares директно в колите си

Свързани новини

26.10.2025 08:00

Тесла рекламира Tron: Ares директно в колите си

Видян 6510 пъти | Коментари 0
Гласували 0 рейтинг: 0.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна

Ерата на софтуерно дефинираните автомобили е тук, докато производителите на коли измислят нови начини да привлекат вниманието ви. Конкретно, някои компании искат да ви разсейват по време на шофиране и да ви накарат да погледнете към огромния екран на таблото. Виж видео тук!


Някои компании дори добавят няколко екрана в колите си. Един централен дисплей обикновено се намира отпред, докато опционален втори – или трети, ако сте Mercedes-Benz – е насочен към пътника на предната седалка, позволявайки му да гледа последните филми и сериали чрез локалния Wi-Fi на автомобила.


Тесла е по… уникална по отношение на показването на съдържание. Пионерът в надграждането по въздуха постоянно добавя ново съдържание в менюто си, като последната „подобрена функция“ рекламира новия филм на Disney – Tron: Ares.


Това „подобрение“ се появява под формата на Light Cycles, които се движат по тъмните, дигитално подсилени улици, вместо стандартните сиви модели, използвани обикновено за обозначаване на близкия трафик. Атмосферата се подчертава от червено амбиентно осветление и мигачи със специален звук, съобразен с темата на филма.


Тесла никога не се е страхувала от трикове. Няколко препратки към класически филми вече са направени, като Lotus Esprit от Джеймс Бонд, който може да замести Теслата в настройките на автомобила, Ludicrous Mode – от Spaceballs, както и „Mad Max“ – за полуавтономните функции Full Self Driving.


Но тази интеграция с Tron е различна. Тя е представена като директна реклама на филма, което предизвика полемика дори сред феновете на Тесла. В сравнение с другите препратки, това далеч не е забавната игра с Toybox и активирането на ефект на възглавница за смях.


Това също съвпада с последния конфликт между Илон Мъск и CEO на Disney Боб Айгер, чиито компании премахнаха рекламата от X (преди Twitter), а Тесла отвърна, като изтри Disney+ от информационно-развлекателната система. Light Cycles, навлизащи в дисплея, подсказват промяна в тона (или поне големи рекламни разходи).


Тази колаборация с реклами в колата предизвика полемика сред собствениците, като някои смятат, че се прекалява. За съжаление, както CEO-то на Тесла не се бои да създава хаос, това може да е само началото на новите промоции.


Кирил Пламенов


 



Добави в:

Facebook facebook.com

19min.media си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 26 октомври 21:00ч.

Стрелецът 2015 г. ‧ Екшън/Трилър ‧ 1 ч 55 мин

В ролите: Шон Пен Джим Терие Хавиер Бардем Феликс Идрис Елба Дюпон Рей Уинстоун Стенли

виц на деня

Кирил Петков спасил Бойко Борисов. За благодарност Бойко извадил спестовна книжка и му я дал.


 

- Но аз не мога да тегля от нея!


 

- Нищо, ще внасяш!

към хороскоп хороскоп

лъв